Ingyenes szállítás nettó 100.000 Ft-tól

RENDELÉS

1. Kell-e regisztrálnom magam a vásárláshoz?

Igen, megújult webáruházunkban regisztrációt követően tudsz vásárolni. De ez a te dolgodat is megkönnyíti, hiszen a számlázási/szállítási adatokat nem kell minden alkalommal kitölteni, ha már regisztrálva vagy rendszerünkben.

2. Hogyan tudok regisztrálni?

A regisztráció csak kiskereskedelmi, nagykereskedelmi, viszonteladó vagy közületi partnereknek lehetséges.

A regisztráció a bejelentkezési panel alján látható "Regisztráció" linkre való rákattintás után egy regisztrációs lap kitöltésével és elküldésével tehető meg. A kollégáink a regisztráció elvégzése után értesítő email-t küldenek a regisztrációban megadott email címedre.

3. Hol tudok személyesen vásárolni?

Raktáráruházunkban: 6000 Kecskemét, Városföld 92.

Nyitva: hétfőtől - péntekig 8 - 16 óráig

Kérlek, vedd figyelembe, hogy csak kartonosan tudsz vásárolni! Személyes vásárlás során készpénzzel tudsz fizetni. Hozd magaddal a cégedre kitöltött adategyeztető lapot, amelyet megtalálsz a honlapon az ”Adategyeztető lap” menü alatt.

4. Van minimum rendelési érték?

A minimum rendelési érték nettó 100.000 Ft, melyet ingyenesen kiszállítunk, ahova szeretnéd.

5. Van a vásárlásnak bármilyen szabálya?

Nálunk csak cégnévre és kartonos mennyiségeket tudsz vásárolni.

6. Hogyan teszek terméket/több terméket a kosaramba?

A termékhez tartozó adatok alatt kattints a KOSÁRBA feliratra. Ügyelj arra, hogy Nálunk csak kartonosan tudsz vásárolni. Tehát a kartonban lévő darabszámot vagy ennek többszörösét tudod a kosárba tenni. Ezután azonnal bekerül a választott termék a kosaradba és máris folytatható a vásárlás.

7. Hogyan módosíthatom a kosaram tartalmát?

A kosárban szereplő termékek a kosárra kattintva listázódnak. A megnevezés melletti piros  X-re kattintva tudod törölni az egyes tételeket, illetve ott tudod módosítani is a mennyiséget.

8. Hogyan rendelem meg a terméket?

Kosárra kattintva kitöltöd az adatokat, átolvasás után fogadd el a felhasználási feltételeket és az Adatvédelmi nyilatkozatot, majd kattints a megrendelés véglegesítése gombra.

9. A megrendeléshez szükséges-e minden adatomat megadnom?

Igen, mert így garantált a pontos, hatékony, gyors kiszolgálás, és csak így tudunk megfelelő számlát kiállítani.

10. Honnan tudom, hogy célba ért a megrendelésem?

A megrendelés leadása után kapsz egy automatikus e-mailt a megadott e-mail címre. Ez csupán egy értesítő, melyre kérjük, ne válaszolj.

11. Leadhatom a rendelésem a webáruházon kívül?

Igen, amennyiben a rendelésed eléri a nettó 100.000Ft-ot. Írásban küldd az ugyfelszolgalat@malen.hu e-mail címre vagy hívd a +36 76/ 412-616 (10 vagy 12 es mellék). Amennyiben új vásárló vagy, kérlek, töltsd le a honlapról a Vevői adategyeztető lapot és a rendeléseddel együtt küldd el e-mailben.

FIZETÉS

12. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Ha új partner vagy, akkor előreutalás, vagy halasztott készpénz, ami azt jelenti, hogy kiszállítjuk az árut, ha megvan a nettó 100.000Ft rendelési érték és az átvételkor kell fizetned. A meglévő partnereknek pedig a bejelentkezés után automatikusan bedobja a rendszerben rögzített fizetési módot.

Fizetési lehetőségek:

  • Átutalás
  • Előreutalás
  • Készpénz
  • Utánvét
  • Halasztott kp.

SZÁLLÍTÁS/ÁTVÉTEL

13. Hogyan vehetem át a rendelésem?

A rendelésed két módon tudod átvenni:

Személyesen telephelyünkön

Ingyenes kiszállítással

14. Mikor vehetem át a rendelésem?

  • Személyesen: A rendelés leadást követően, akár aznap
  • Szállítással: Túrajárat szerint
    • Túrajárataink:
      • Hétfő: Észak Alföld és Buda és környéke    
      • Kedd: Dél-Dunántúl, Bács-megye/ Dél-Alföld és Csongrád megye
      • Szerda: Budapest és Pest megye
      • Csütörtök: Dél-Alföld, Észak-Alföld 
      • Péntek: Csongrád megye, Észak és Nyugat-Dunántúl/Békés-megye

 

15. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Nettó 100.000Ft feletti vásárlás esetén kiszállítjuk az árut, kisebb értékű rendelést nem áll módunkban összeszedni.

16. Mennyi időbe telik, hogy kihozzák a megrendelt terméket?

A szállítási határidő minimum 5 munkanap a megrendelés visszaigazolásától számítva.

17. A hétvégén leadott megrendelések mikor lesznek feldolgozva, kiszállítva?

A hétvégén leadott megrendeléseket következő hétfő reggel 8 órától dolgozzák fel, majd a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül szállítjuk ki.

18. Hol tudok érdeklődni a rendelésem szállítása felől?

A következő elérhetőségek egyikén: +3676 412-616 10 vagy 12-es mellék

19. Hogyan és milyen számlát kapok?

A számlát az áruval együtt küldjük

REKLAMÁCIÓ

20. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

Reklamációt a kiszállításkor a sofőr azonnal felveszi, ezért kérlek, mindig tételesen vedd át az árut. Ha ez mégsem valósulna meg, akkor 3 munkanapon belül írásban várjuk az ugyfelszolgalat@malen.hu, vagy a malen@malen.hu e-mail címre

21. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik/hiányos vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

Azonnal jelezd a sofőrnek, aki felveszi a jegyzőkönyvet vagy írásban küldd el az ugyfelszolgalat@malen.hu e-mail címre. Ezt követően megtörténik a termék pótlása, cseréje.

22. Mit csináljak, ha nem találok egy terméket?

A Malen webáruházban csak a készleten lévő termékeket látod. Ha nincs meg egy termék, akkor jelenleg nincs készleten.

23.  Elfogyott a termék, amit szerettem volna megvásárolni. Mikor lesz újra kapható?

Az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban írjon az ugyfelszolgalat@malen.hu email címre

24. Változtatni szeretnék a leadott rendelésemen, mit tehetek?

Írjon az ugyfelszolgalat@malen.hu email címre vagy hívja a +36/76-412-616 / 10-es, 12-es vagy 15-ös melléket.

25. Külföldre is értékesítetek?

Igen. Ez esetben az export@malen.hu email címen tud érdeklődni.

 

Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találtad meg a keresett információt, fordulj hozzánk bizalommal!

e-mailben: ugyfelszolgalat@malen.hu

vagy hívd ügyfélszolgálatunkat:+36 76 412-616 10-es, 12-es vagy 15-ös mellék