RENDELÉS
 

1. Kell-e regisztrálnom magamat a vásárláshoz?

Igen, megújult webáruházunkban csak regisztrációt követően lehetséges vásárolni. Ez mindenki dolgát megkönnyíti, hiszen a számlázási/szállítási adatokat nem kell minden alkalommal kitölteni, ha már regisztrált valaki a rendszerünkben.
 

2. Hogyan tudok regisztrálni?

A regisztráció csak kiskereskedelmi, nagykereskedelmi, viszonteladó vagy közületi partnerek számára lehetséges.

A regisztráció a bejelentkezési panel alján látható "Regisztráció" linkre kattintás után, egy regisztrációs lap kitöltésével és elküldésével lehetséges. A kollégáink a regisztráció elvégzése után értesítő email-t küldenek a regisztrációban megadott e-mail címre.
 

3. Hol tudok személyesen vásárolni?
 

Raktáráruházunkban, mely címe: 6000 Kecskemét, Városföld út 92.

Nyitva tartás: hétfőtől - péntekig, 8:00-16:00 óráig

 

Kérjük vegyék figyelembe, hogy csak kartonos mennyiség esetén tudnak vásárolni! 

Személyes vásárlás alkalmával készpénzzel is lehetséges fizetni. 

Fontos: A vásárláshoz szükséges, hogy a cég nevére kitöltött adategyeztető lapot hozzák magukkal, amely az ”Adategyeztető lap” menüpontnál található meg. 
 

4. Van minimum rendelési érték?

Nincs minimum rendelési érték, viszont nettó 100 000 forintos vásárlás felett ingyenesen szállítjuk ki a termékeket. 
 

5. Van a vásárlásnak bármilyen szabálya?

Nálunk csak cégnévre és kartonos mennyiséggel lehet vásárolni.
 

6. Hogyan teszek terméket/több terméket a kosaramba?

A termékhez tartozó adatok alatt kattintsunk a KOSÁRBA feliratra. Ügyeljünk arra, hogy csak kartonos mennyiség esetén lehetsáéges vásárolni, tehát a kartonban lévő darabszámot vagy ennek többszörösét lehet a kosárba tenni. Ezután azonnal bekerül(nek) a kiválasztott termék(ek) a kosárba és ezt követően folytatható a vásárlás.
 

7. Hogyan módosíthatom a kosaram tartalmát?

A kosárban szereplő termékek a kosárra kattintva listázódnak. A megnevezés melletti piros X-re kattintva tudjuk törölni az egyes tételeket, illetve ott módosíthatjuk a mennyiséget is.
 

8. Hogyan rendelem meg a terméket?

A kosárra kattintva töltsük ki az adatokat, átolvasás után fogadjuk el a Felhasználási feltételeket és az Adatvédelmi nyilatkozatot, majd kattintsunk a megrendelés véglegesítése gombra.
 

9. A megrendeléshez szükséges-e minden adatomat megadnom?

Igen, mert így garantált a pontos, hatékony és gyors kiszolgálás. Csak így tudunk megfelelő számlát kiállítani.
 

10. Honnan tudom, hogy célba ért a megrendelésem?

A megrendelés leadása után küldünk egy automatikus e-mailt a megadott e-mail címre. Ez csupán egy értesítő, melyre kérjük, ne válaszoljon.
 

11. Leadhatom a rendelésem a webáruházon kívül?

Igen, amennyiben a rendelés értékes eléri a nettó 100.000 Ft-ot.

Ebben az esetben írásban kell elküldeni a rendelést az ugyfelszolgalat@malen.hu e-mail címre, vagy hívja a +36 76/ 412-616-os telefonszámon a 10-es vagy 12-es melléket.

Amennyiben új vásárló, kérjük, töltsle le a honlapról a Vevői adategyeztető lapot és a rendeléssel együtt küldje el a részünkre e-mailben.

 

FIZETÉS

12. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Ha új partner, akkor előreutalás, vagy halasztott készpénzzel történő fizetési módok közül választhat, ami azt jelenti, hogy kiszállítjuk az árut, ha megvan a nettó 100.000 Ft-os rendelési érték. Ebben az esetben átvételkor kell fizetni a termékekért.

A meglévő partnereknek a bejelentkezés után automatikusan bedobja a rögzített fizetési módot a rendszer. 
 

Fizetési lehetőségek:

  • Átutalás
  • Előreutalás
  • Készpénz
  • Utánvét
  • Halasztott kp.
     

SZÁLLÍTÁS/ÁTVÉTEL
 

13. Hogyan vehetem át a rendelésem?

A rendelést kétféleképpen lehetséges átvenni: 

  • Személyesen a telephelyünkön
  • Ingyenes kiszállítással (nettó 100 00 forintos vásárlás esetén)
     

14. Mikor vehetem át a rendelésem?

  • Személyesen: a rendelés leadását követően, akár aznap is
  • Szállítással: túrajárat szerint
     
    • Túrajárataink:
       
      • Hétfő: Észak Alföld és Buda és környéke    
      • Kedd: Dél-Dunántúl, Bács-megye/ Dél-Alföld és Csongrád megye
      • Szerda: Budapest és Pest megye
      • Csütörtök: Dél-Alföld, Észak-Alföld 
      • Péntek: Csongrád megye, Észak és Nyugat-Dunántúl/Békés-megye

 

15. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Csak nettó 100.000 Ft feletti vásárlás esetén szállítjuk ki az árut, kisebb értékű rendelés esetén ezt nem áll módunkban teljesíteni.
 

16. Mennyi időbe telik, hogy kihozzák a megrendelt terméket?

A szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától számítva maximum 5 munkanap.
 

17. A hétvégén leadott megrendelések mikor lesznek feldolgozva, kiszállítva?

A hétvégén leadott megrendeléseket a következő hétfő reggel 8 órától dolgozzuk fel, majd a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül szállítjuk ki.
 

18. Hol tudok érdeklődni a rendelésem szállítása felől?

A +36 76 412-616-os telefonszámon a 10-es vagy 12-es mellékek egyikén.
 

REKLAMÁCIÓ

20. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

A reklamációt a kiszállításkor a sofőr azonnal felveszi, ezért kérjük, hogy mindig tételesen vegyék át az árut. Ha ez mégsem valósulna meg, akkor 3 munkanapon belül írásban küldhetik el részünkre az ugyfelszolgalat@malen.hu vagy a malen@malen.hu e-mail címekre. 
 

21. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik/hiányos vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

Azonnal jelezni kell azt a sofőrnek, aki felveszi a jegyzőkönyvet, vagy írásban küldje el észrevételeit az ugyfelszolgalat@malen.hu e-mail címre.
Ezt követően megtörténik a termék pótlása, cseréje.
 

22. Mit csináljak, ha nem találok egy terméket?

A Malen webáruházban csak a készleten lévő termékek láthatóak. Ha nincs meg egy termék, akkor az jelenleg nincs készleten.
 

23.  Elfogyott a termék, amit szerettem volna megvásárolni. Mikor lesz újra kapható?

Az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban kérjük, hogy az ugyfelszolgalat@malen.hu e-mail címre írjon üzenetet.
 

24. Változtatni szeretnék a leadott rendelésemen, mit tehetek?

Kérjük, hogy ebben az esetben az ugyfelszolgalat@malen.hu e-mail címre írjanak üzenetet, vagy hívják a +36/76-412-616-os telefonszámon a 10-es, 12-es vagy 15-ös melléket.
 

25. Külföldre is értékesítenek?

Igen. Ez esetben az export@malen.hu email címen tudnak érdeklődni.

 

Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találtad meg a keresett információt, fordulj hozzánk bizalommal:

e-mailben: ugyfelszolgalat@malen.hu,

vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 76 412-616-os telefonszámon a 10-es, 12-es vagy 15-ös mellékek egyikén.